Halax – ratkaisu saniteettitilojen hajun ja bakteerien poistamiseen Halax Oy on kehittänyt WC-istuimeen asennettavan laitteen, joka poistaa hajut ja bakteerit. Laite on nimeltään Odorless by Halax. Halax on lisäksi jatkokehittänyt laitetta ja toisessa vaiheessa se analysoi hajut ja bakteerit nopeasti, yksinkertaisesti ja varmasti mahdollisten sairauksien määrittämiseksi. Osakeanti on käynnissä Privanetin AROUND-palvelussa. Vieraileva kirjoittaja 8.6.2017 Privanet Halax Oy on kehittänyt WC-istuimeen asennettavan laitteen, joka poistaa hajut ja bakteerit. Laite on nimeltään Odorless by Halax. Halax on lisäksi jatkokehittänyt laitetta ja toisessa vaiheessa se analysoi hajut ja bakteerit nopeasti, yksinkertaisesti ja varmasti mahdollisten sairauksien määrittämiseksi. Osakeanti on käynnissä Privanetin AROUND-palvelussa. Halax Oy on kehittänyt WC-istuimeen asennettavan laitteen, joka poistaa hajut ja bakteerit. Laite on nimeltään Odorless by Halax. Se koostuu ns. kaksoisputkesta, josta toinen osa liitetään korvaamaan veden tuloa wc-pönttöön ja toinen osa on yhteydessä ilmastointiin. Halax on lisäksi jatkokehittänyt laitetta ja toisessa vaiheessa se analysoi hajut ja bakteerit nopeasti, yksinkertaisesti ja varmasti mahdollisten sairauksien määrittämiseksi. Toisen vaiheen tuotteistaminen on valmis kahden vuoden sisällä. Yhtiön nykyisiä asiakkaita ovat mm. Kesko, edellisen tytäryhtiö Onninen, S-ryhmä, Hok-Elanto, suurimmat rakennusyhtiöt, kuten YIT, SRV ja Lehto Group sekä puolalainen Armatura, Valko-Venäläinen Keramin ja Etelä-Korealainen Taijoo Trading Co. Ltd. Yhtiö neuvottelee myös aiesopimuksia useiden toimittajien kanssa. Lisäksi yhtiöllä on 100 prosenttisesti omistettu yhtiö Hong Kongissa Kiinassa. Yhtiön mukaan Suomessa ja Euroopassa ei ole täysin vastaavalla palvelukonseptilla ja/tai asiakaskunnalla toimivaa kilpailijaa. Mikä on yrityksen kohdemarkkina? WC-istuinten lyhyen ajan kysyntäarvio on useita satoja miljoonia kappaleita. Kysyntä on maailmanlaajuista. Keskeisillä markkinoilla vuosittainen kysyntäarvio on Suomessa 350.000 kpl, Puolassa 1.000.000 kpl, muu EU 2 % väestön määrästä, Kiina, Venäjä, Valko-Venäjä ja Ukraina 1 % väestön määrästä. Muut maailman maat vaihtelevat 0,1 %:sta 5 %:een väestön määrästä. Halax Oy:n tekninen ratkaisu WC-pöntöissä on suurin innovaatio sitten vedensäästönapin, joka yleistyi nopeasti 2000-luvulla. Mihin yhtiö käyttää osakeantivarat? Yhtiö käyttää osakeannista saadut varat kasvun rahoittamiseen sekä olemassa olevien ja uusien patenttien turvaamiseen. Yhtiö laajentaa myynti ja kehitysorganisaatiotaan, minkä ansiosta yhtiö pystyy palvelemaan asiakkaitaan Euroopan, Venäjän ja Lähi-idän markkinoille. Tämän jälkeen yhtiöllä on valmiudet nopeaan muuhun kansainvälistymiseen. Tavoitteena vuonna 2017 on tehdä uusia lisenssisopimuksia kuusi kappaletta. Miksi yhtiöön kannattaa sijoittaa? Halaxilla on testattu ja toimiva tuote, jonka veroista ei löydy markkinoilta, erinomainen yhteistyötiimi, valtava markkinapotentiaali sekä todistetusti tuottava liiketoimintamalli. Yhtiö suunnittelee listautumista pörssiin tai monenkeskiselle markkinapaikalle vuoden sisällä. Miten pääsen mukaan? Halax Oy:n osakeanti on käynnissä Privanetin AROUND-joukkorahoituspalvelussa. Merkittävien osakkeiden vähimmäismäärä on 350 kpl ja osakekohtainen merkintähinta 4,52 euroa. Anti on päättynyt. Kumppaniartikkeli, Privanet Privanet
Halax Oy on kehittänyt WC-istuimeen asennettavan laitteen, joka poistaa hajut ja bakteerit. Laite on nimeltään Odorless by Halax. Se koostuu ns. kaksoisputkesta, josta toinen osa liitetään korvaamaan veden tuloa wc-pönttöön ja toinen osa on yhteydessä ilmastointiin. Halax on lisäksi jatkokehittänyt laitetta ja toisessa vaiheessa se analysoi hajut ja bakteerit nopeasti, yksinkertaisesti ja varmasti mahdollisten sairauksien määrittämiseksi. Toisen vaiheen tuotteistaminen on valmis kahden vuoden sisällä. Yhtiön nykyisiä asiakkaita ovat mm. Kesko, edellisen tytäryhtiö Onninen, S-ryhmä, Hok-Elanto, suurimmat rakennusyhtiöt, kuten YIT, SRV ja Lehto Group sekä puolalainen Armatura, Valko-Venäläinen Keramin ja Etelä-Korealainen Taijoo Trading Co. Ltd. Yhtiö neuvottelee myös aiesopimuksia useiden toimittajien kanssa. Lisäksi yhtiöllä on 100 prosenttisesti omistettu yhtiö Hong Kongissa Kiinassa. Yhtiön mukaan Suomessa ja Euroopassa ei ole täysin vastaavalla palvelukonseptilla ja/tai asiakaskunnalla toimivaa kilpailijaa. Mikä on yrityksen kohdemarkkina? WC-istuinten lyhyen ajan kysyntäarvio on useita satoja miljoonia kappaleita. Kysyntä on maailmanlaajuista. Keskeisillä markkinoilla vuosittainen kysyntäarvio on Suomessa 350.000 kpl, Puolassa 1.000.000 kpl, muu EU 2 % väestön määrästä, Kiina, Venäjä, Valko-Venäjä ja Ukraina 1 % väestön määrästä. Muut maailman maat vaihtelevat 0,1 %:sta 5 %:een väestön määrästä. Halax Oy:n tekninen ratkaisu WC-pöntöissä on suurin innovaatio sitten vedensäästönapin, joka yleistyi nopeasti 2000-luvulla. Mihin yhtiö käyttää osakeantivarat? Yhtiö käyttää osakeannista saadut varat kasvun rahoittamiseen sekä olemassa olevien ja uusien patenttien turvaamiseen. Yhtiö laajentaa myynti ja kehitysorganisaatiotaan, minkä ansiosta yhtiö pystyy palvelemaan asiakkaitaan Euroopan, Venäjän ja Lähi-idän markkinoille. Tämän jälkeen yhtiöllä on valmiudet nopeaan muuhun kansainvälistymiseen. Tavoitteena vuonna 2017 on tehdä uusia lisenssisopimuksia kuusi kappaletta. Miksi yhtiöön kannattaa sijoittaa? Halaxilla on testattu ja toimiva tuote, jonka veroista ei löydy markkinoilta, erinomainen yhteistyötiimi, valtava markkinapotentiaali sekä todistetusti tuottava liiketoimintamalli. Yhtiö suunnittelee listautumista pörssiin tai monenkeskiselle markkinapaikalle vuoden sisällä. Miten pääsen mukaan? Halax Oy:n osakeanti on käynnissä Privanetin AROUND-joukkorahoituspalvelussa. Merkittävien osakkeiden vähimmäismäärä on 350 kpl ja osakekohtainen merkintähinta 4,52 euroa. Anti on päättynyt. Kumppaniartikkeli, Privanet Privanet